maanantai 11. helmikuuta 2013

Valetta koko touho:(

Noniin matka on jatkunut jo hurjasti eteenpäin alku teksteistä ja tosiaan en ole mitään noudattanut mihin pyrin..(Yllätys) Vuodatan hiukan oloani.. olen siis kaiketi tunnesyöppö .. tai ei kaiketi vaan olen.. syön lähinä varmaan siksi koska minun on vaikeaa luottaa kehenkään.. tai no mieheeni koska edellinen petti minua.. No joka tapauksessa nyt on aika laittaa piste iin päälle ja ruveta toimimaan..toivon että pystyn siihen ja syöpöttely jne on hetkenajan päästä vaan naurua että miksi olen edes tehnyt niin.. herkku lakkoa en aijo alottaa sillä tiedän ettei se onnistu..yritän kuitenkin minimoida herkuttelun todella pieneksi .. Liikuntaa rupean harrastamaan päivittäin jne.. Koirakin tuli tässä hankittua joten sen kanssa sitten vähintään jokapäivä on joka tapauksessa pakko käydä ulkona:) Mieheni on yhä vierelläni tsemppaamassa ja minä tsemppaan häntä sillä hän harrastaa sotilaspenkkipunnerrusta ja nyt tulevana lauantaina hänellä on kisat lohjalla mutta kas kummaa en saa töistä vuoroa vaihdetuksi niin en pääse itse paikan päälle:((

no tässähän tämä päiväkerrallaan..huomenna lisään kuvaa kropastani ja siitä sitten lähtee tämä vähintään -15 ennen kesää tavoite rullaamaan:) Ajattelin myös kirjoittaa tänne ystävistäni mutta käytän erinimiä joten eivät ole tosen peräisiä... tästä plokistanihan ei  tiedä edes mieheni mutta haluan että itse pysyn myös vain tälläisenä kirjoittajana muiden joukossa kertomatta kuka olen, lukuunottamatta alkukertomusta jossa selvensin hieman itseäni:) no joka tapauksessa tässä ystäviäni :

Maria: Veljeni vaimo joka on tärkeänä osana tsemppaamassa minua elämäni kurjimmilla asioilla (tykytykset,ex mieheni pettäminenm, p-häiriö kohtauksia,huimaamisia jne..) sekä aloittaa kanssani tämän kuntokuurin tarkoituksena on tsempata toinen toisiamme huomisesta lähtien : )

Tapani: Mieheni <3

Kitty: Tärkeä ystävä jonka kanssa vietän usean ajan viikosta puhellen sitä sun tätä:)


No siinä yleisimmät mitkä tulevat kulkemaan tektissä:) Katsotaan huomenna niitä kuvia kropastani :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti